Get This Widget

Thursday, February 2, 2012

kamu Jantung Ku

Assalamualaikum hadirin dan hadirat ( ecewah formal plak ehehhe )

Ok now aku nk cte sal bestie aku yg ciut miut n cun melentik ehehhe..




Ok.. yg ini plak Kasmah bt. Yusoff.. ktowg pon bkwn da 4 taon da.. dy ni kecik je owgnye.. lg rndh dr aku.. she’s lokk cute rite?? .. dy ni sme kpale ngn aku.. bnyk bnde ktowg share sesame n go on together.. brbndg ngn kwn aku yg g td tu, dy ni lbh bnyk share bende ngn aku.. luar dlm aku taw agagaga.. n dy gak jns social, n bak kate pepatah kelate “ mudoh kiro “.. dy ni jugak tramat la tbah orgnye.. n yg pnting ego dy tggi ( dy sndr ngaku ok?hehhe) tp xpe yg pnting dy mmg da best.. I LOVE YU BEB !!

Psst aku suke pic ni cz dy npk ladies.. nk taw npe aku ckp g2? Caye x korg yg dy ni sblm ni tomboy.. xknl bju ala2 pompuan neh.. rmbot pon pndek.. tp skg da lawa.. drastic sungguh perubahan dy.. aku suke sgt2



Yg sowg ni nme Fazilah bt. Md Rasid.. kitowang da bkwn sjak 4 years ago.. n now we r living together-gether.. keje pon sme2.. ehehhe.. well d sbbkn kitowg dok skali skg, dy la tmpat gado2 (manje2 je ngee ) dy la tmpt aku cte sumenye.. dy ni jns pnyabar sgt2 taw.. n dy jugak jns berani.. owhh aku suke pangai dy.. ble dy mrh aku ckop2 la tkot .. kcot ulu jntung paru2 pai ke usus aku taw.. n lau nk taw, aku da trbiase pggl dy “ beb “.. comel kn? Ehehhe.. I LOVE YU BEB...

Pssstt gmbr ni aku trjumpe lam desktop kt tmpat aku kje..aku copy la..time ni bufday dy yg ke 19..aku ase dy cmel sgt lam gmbr ni..


0 comments:

Post a Comment