Get This Widget

Wednesday, January 25, 2012

Hari Pertamaku


9-1-2012    14-49
Nak taw x, ni pastime aku keje taw..mcm2 pngalaman aku dpt..mula2 tu tkot, kompom ade hahahaha..pastu lme2 ble da knl sume org, tkot da ilang tp mkslh laen plak yg tmbul..biase lah laud a rmai2 ade msti ade gak “ mslh hubungan” kn? Hehehe..wellxlri gak mslh tu dripd aku..aku kna jga bhagian shop.. so aku ade partner sorg..mule2 ok la..tp lme2 mula la tmbul mslh..aku xngam ngn pangai dy..ntahla..kt sni aku xnk la cte lbh2 an..cme sblm ni aku dpt than, las2 ble dy g mngadu ngn org ats, then aku ilang sbr..klau mlm tu dy mmg ade kt s2 mang aku hembus habes..tp mlm tu dy xde..kbtln esoknye aku cti.. aku ni jns mrh2 cpt reda..tp skali mrh xingt dnia..adoii trok an aku?heee..so lusenye la bwu pat jmpe dy.. mbe aku iLah, mrgkap gak shbat trbaek aku dr zmn skolah ag ckp “ bia la wei..lpekn je” ok..aku ikot nsihat dy.. tp. Aku da brazam lau performance aku tok bln tu xnaek gak mang aku hembus je dy.. tp.aku bru dpt gji aritu, incentive aku xnaek bnyk 50 je..tp xpelah..aku ttp nk ckp ngn bdk tut p xmrh la cz da nek kn incentive aku?ngeee..kot mne2 pon aku ttp kna ckp gak ngn dy luah xpuas ati aku tu.. aku xblh smpan lme2..cz ni mlibtkn kje..ble aku da stat rugi, aku mmg akn btndak..sblm ni org wtpe kt aku, aku diam..wlpn aku skit ati n so on.. tp bg aku skit cmtu aku xrugi pape..tpble mlibtkn kje,performance aku n attitude aku, aku mang take siyes..sbb sume tu d ambil kire n d bayor..rgi taw lau xdpt..kah3
Itu jela untuk ari ini..kpd sesape yg bce ni doakn la aku ek?bia aku bjye n ALLAH permudahkn jln aku lam mnghadapi hari2 dan dugaan d dunia ini.. aku doakn yg terbaek untuk korg..amin

0 comments:

Post a Comment